martes, octubre 17, 2006

PARIS més i més









S'ha de dir que no pararia d'ensenysar-vos fotografies i explicar històries que varem pasar, aqui us deixo un altre petit recull de fotogràfies on podeu observar com interectuem amb la cultura, perquè la Laia i jo som gent molt i molt culta, que varem veure gairebé tot el Luvre amb tan sols 5 hores!!!! (Cultes i ràpids)!!!



Si Paris és preciós, Paris de nit és LA OSTIA!!!
Vem agafar un barco per la nit (Beteaux) on vem poder observar gairebé tot Paris il·luminat, la veritat és que Paris de nit és molt i molt i molt i molt...no hi han calificatius.

13 comentarios:

montse dijo...

M'alegro molt que us hagi agradat París, s'ho mereixin o no les personetes franceses, jo sempre he dit que és una ciutat amb molt encant!
Ja vau fer la passejada romàntica pel costat del Sena??
Petons guapos!

@rbitrus dijo...

Of Course!!! (és que harà faig English Avnçat a la Uni) Vem fer el viatge amb la barqueta i a més el vem fem fer a la nit i vem poder observar tota la plenitat de Paris il·luminat. Molt i molt Xulo.

Anónimo dijo...

Nenito!!

Me ha encantado tu blog, tus fotos y me encantas tú!
Ojalá vayas pudiendo añadir muchas más de todos nosotros y de vosotros dos. Y por cierto...recuerda que me toca ser madrina de uno de vuestros hijos!!

En serio... que te quiero un montón y que a lo tonto ya hace 10 años que nos conocemos. Que poco a poco te has ganado un huequecito en mi corazón y da igual si estoy en Finlandia o en España, porque Geri sólo hay uno.
Te quiero mucho.

Tu Silvi

@rbitrus dijo...

Que comentario!! se me han puesto los pelitos de punta (del todo el cuerpo....)
Bueno ya sabes que el sentimiento es mutuo.


Besitos Guapetona

Antoni Esteve dijo...

uiuiuiui, que jo se d'una que s'enfadarà.
A mi sol hi ha una noia que em digui aquestes coses...
Ja em diràs com ho fas, que a mi sol em volen per la mida del meu membre.

Anónimo dijo...

Es que el Geri lo tiene grade todo... empezando por el corazón!

Anónimo dijo...

Escolteu! q feu parlant "de lo tiene grande o no" el meu geri?
El q passa es q és una gran persona... ai q m'emociono! Tot i ser petitet... jeje!

Petonets per tots!

Antoni Esteve dijo...

Es el que li passa a les grans persones. Tenen el cor molt gran, la pell els hi tiba i clar, el membre queda súper reduït.
Per això podeu deduir que jo no sóc una gran persona.
aiiiii Gerard, quina pena que no es pugui tenir tot. Sempre et quedarà el consol de ser una gran persona.

;P

Petonets per tothom!!!

@rbitrus dijo...

Ja sabeu que sempre hi han excepcions, i jo.... soc una d'elles!!
Per cert deixem el tema que no m'agrada "fanfarronear"

Petonets a totes i encul... a tots!!

montse dijo...

sou un solete! moltes gràcies pel sopar! espero poder-lo repetir aviat!!
cuideu-vos guapos!

@rbitrus dijo...

Per nosaltres també va ser un plaer, vem estar molt a gust i ens ho vem pasar molt bé.


Ens veiem

Anónimo dijo...

I tant q ens ho vam passar be! el repetim quan volgueu, ara q ja no ens perdem per la carretera, jeje...

Petonets pels 2 i fins aviat!

montse dijo...

hola neneeee París m'agrada molt, trobo que és una ciutat molt xula però... i si actualitzem el blog??
Petonets!