domingo, febrero 18, 2007

Excursió: Rupit & Tavertet


Hola gent, soc la Laia, avui escric jo perquè tinc al Gerard presoner a casa seva, jejeje... Ei, ei , ei!!! de dia fantàstic res! ja veieu el que vaig haver de suportar... L'Antoni que em volia tirar a l'aigua, els 2 "machitos" saltaven damunt del pont, no em van deixar dinar fins les 4 de la tarda, la carretera plena de corbes i l'Alonsitu de turno al volant... mai més!
Apa doncs, que us deixo aquí unes fotos representatives de l'excursió i a veure si hi deixeu la vostra opinió, ok?
I no patiu que m'ho vaig passar molt bé! Fins a la pròxima! I prepareu-vos per la ruta que us farè per Vimbodí.
Petonets.

3 comentarios:

Antoni Esteve dijo...

juasjuasjuas (riure maligne), no pateixis, la propera vegada et tractarem molt "millor" i ens ho tornarem a passar molt bé!
Ja estem desitjant que ens facis de guia per Vimbodí!

muases a tothom!!

montse dijo...

laia, la propera vegada hauràs de buscar venjança pels dos "maxitos" perquè que consti que jo només vaig tenir a veure amb lo de dinar a les 4 i clar... tampoc podia fer-hi massa res!!! hahahahaha
per cert, l'altre dia al diari va sortir l'alcalde de Vimbodí i em vaig enrrecordar de tu!
petoooons

Anónimo dijo...

Hola guapos! No patiu, q a vimbodí-Montblanc "manarè" jo i ja veureu... jejeje!(tambe és un riure maligne).

Parlant de Vimbodi... sabeu qui anava avui de visita a Poblet??? El Rajoy!!!! Noooooooooooo!!!!!!

Fins aviat!

Petonets.