jueves, agosto 23, 2007

ENQUESTA BLOCAIRE

Bé, tal y com m’han demanat aquí hi han les meves respostes…Desitjo no sorpendre a ningú,…o si¿?

1a: Quant temps portes com a blocaire?
Des del maig del 2006

2a: Com et vas assabentar de l'existència dels blocs?
Doncs li he de donar les gràcies a l’Antoni amb el seu blog AntonisOus!! Em va explicar com funcionava tot i em va ajudar a crear el meu propi Blog

3a: Nomena cinc blocs que segueixes diàriament o amb molta freqüència?
Ui…Ui…Cinc¿? La veritat es que no miro gaires, però et puc dir dos, el de l’Antoni i el de la Montse,….hauré d’integrar-me més en aquest món.

4a: Ets lector anònim d'algun bloc?
La veritat es que no,…sempre s’ha de donar la cara.

5a: Alguns autors que et despertin especial simpatia.
Com ja he dit, miro pocs blocs i el meu de referencia es de l’Antoni

6a: Amb quins cinc blocaires te n'aniries de gresca?
Sense dubte ninguna amb l’Antoni!! Només és un, però quin un!!

7a: Amb quins tres blocaires passaries una nit de bogeria sexual?
Pregunta difícil… No se, no contesto.

8a: T'has enamorat alguna vegada d'algun blocaire?
NO!! Laia he contestat NO, NO, jajaja.

9a: Estàs satisfet amb el teu bloc?
Sí, sí i sí. M’ho paso molt bé penjant les meves cosetes i m’agrada que la get conegui una miqueta del meu món.

10a: Tria entre 3 i 5 blocaires perquè responguin aquestes preguntes en els seus blocs:
Clarament a L’Antoni (també company de marrons!!) encara que ja ho ha fet degut a que ell m’ha enviat això.


Bé espero que us hagi agradat!! Ja comentareu alguna coseta

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola guapo, ja he llegit l'enquesta! Sort que has dit q no thas enamorat d cap blocaire... però n'estàs segur? Jo pensava q contestaries: de l'Antoni!!! jeje... com a les preguntes anteriors, hauria estat graciós, jejeje...

Apa xato, et deixo q estic a la feina, mil i un petonets.

@rbitrus dijo...

Home...una miqueta...enamorat....jajaja
No home no, el que sento per l'Antoni tan sols és sex...

Bé és igual que "me pierdo".

Petonets

Antoni Esteve dijo...

jajaja, una enquesta força interessant per la part que em toca! ;P
Apa, a veure si actualitzes el bloc amb mes frecuencia, que segur que tens coses per explicar, que per cert no tenen per què ser personals. Per exemple podries explicar com has aconsseguit configurar el correu de hotmail a la pocket pc...

Respecta al sexe, d'aqui poquet en parlem... ;P